maandag 4 januari 2010

Afslanken met HCG afslankkuur

Al ruim 15 jaar ben ik in Spanje werkzaam als gediplomeerd gewichtsconsulente. In mijn kliniek werk ik nauw samen met een arts en samen zijn wij in staat onze cliënten een gedegen advies te geven over hoe zij hun ideale gewicht kunnen bereiken.


In mijn zoektocht naar de perfecte afslankmiddelen kwam ik zo'n 8 jaar geleden in aanraking met HCG. Een Nederlandse kennis vertelde mij enthousiast over hoe zij, na al zoveel geprobeerd te hebben, nu in slechts 23 dagen met behulp van de HCG kuur al haar overtollige kilo's kwijtraakte. Hierdoor ben ik me in deze afslankmethode gaan verdiepen. De resultaten klonken zo positief dat ik uiteindelijk besloot om het aan enkele van mijn cliënten aan te bieden.


Inmiddels bied ik de HCG kuur al meer dan 5 jaar aan. De resultaten zijn verbluffend. Zolang men zich aan het voorgeschreven dieet houdt is het één van de best werkende afslankproducten die ik in mijn carrière heb gezien.

Bron: www.hcgafslankkuur.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten